U Sarajevu je jučer završen 11. FMCG RETAIL SUMMIT, koji je ponovo okupio vodeće aktere industrije robe široke potrošnje, trgovine i distribucije.
Više od 500 učesnika iz 64 kompanije imalo je priliku poslušati izvrsna predavanja i dinamične panel-diskusije, širiti poslovnu mrežu, uz razmjenu iskustava, inovacija i najboljih praksi koje oblikuju budućnost ovog sektora.

Centralni događaj najveće konferencije o robi široke potrošnje bio je panel s predstavnicima vodećih trgovaca u BiH, u kojem su učestvovali: Ljiljana Kunosić, CEO Bingo Group, Damir Šlosel, direktor dm BiH, Nihad Imširović, predsjednik Uprave Konzuma d.o.o. Sarajevo, i Slavko Sić, CEO i predsjednik Uprave Ina i Energopetrola. Oni su se jednoglasno složili da su vremena izazovna, ali da su spremni suočiti se s promjenama i pronaći rješenja koja će osigurati stabilnost tržišta i odgovoriti na potrebe potrošača. Na kraju su dodali da je njihov zadatak osigurati kvalitetnu ponudu, stabilne lance snabdijevanja i iskustvo kupovine koje odgovara novim očekivanjima tržišta.
Budućnost industrije kroz prizmu inovacija i trendova
Ove godine, kao i prethodnih, organizatori su se potrudili osigurati bogat program s fokusom na važne teme koje definiraju budućnost industrije: digitalizacija, održivost, promjene u potrošačkim navikama i inovacije u ambalaži.
Istaknuti govornici, uključujući vodeće menadžere, poduzetnike i istraživače, podijelili su svoja iskustva i vizije o budućnosti industrije, naglasivši važnost fleksibilnosti i prilagođavanja, ali i zajedničkog djelovanja.
- FMCG RETAIL SUMMIT nije samo mjesto za razmjenu znanja, već i prilika za uspostavljanje novih partnerstava i jačanje industrije kroz zajedničke projekte i inicijative. Kroz ovakve događaje zajedno doprinosimo razvoju sektora robe široke potrošnje. Napominjem da je, shodno interesovanju, odlučeno da centralna tema Sarajevo Marketing Summita, koji se održava u oktobru, bude Marketing u FMCG industriji, izjavio je Rešid Muratović, glavni i odgovorni urednik InStore magazina i organizator ovog događaja.
Priznanja za lidere u industriji
FMCG sektor je dinamičan, pun izazova, promjena i novih prilika. Svaka godina donosi novitete, potrošačke navike se mijenjaju, a tržište se neprestano prilagođava. No, jedno ostaje nepromijenjeno – ljudi koji pokreću ovu industriju i koji nesebično doprinose njenom rastu i razvoju.
Tako se već tradicionalno, u sklopu konferencije dodjeljuju priznanja najistaknutijim profesionalcima. Na svečanoj večeri uoči 11. FMCG RETAIL SUMMITA, priznanje za doprinos razvoju FMCG industrije uručeno je Damiru Šloselu, direktoru dm drogerie markt Bosna i Hercegovina. Posvećenost gospodina Šlosela, kao i kompletnog tima koji predvodi, učinila je dm drogerie markt Bosna i Hercegovina jednim od lidera tržišta, a ova nagrada potvrđuje njihovu dugogodišnju viziju i uspjeh.
Pored toga, dodijeljena su i priznanja najboljim category managerima iz vodećih trgovačkih lanaca u BiH.
Oni koji su svojim zalaganjem i predanim radom zaslužni za uspješan rad i postizanje izvrsnih rezultata u cjelokupnom retail lancu nagrađeni su priznanjima: Armina Suljić, rukovoditeljica robnih programa alkoholna i bezalkoholna pića, duhan, topli napici i hrana za djecu u kompaniji Bingo; Irma Zolj Džeko, category managerica za njegu lica i make up u komapniji dm BiH; Jasmina Mešanović, category managericu za Snacks, Basic dry food, Basic Fresh food, Household u kompaniji Holdina d.o.o.; Edin Durmišević – category manager na kategorijama svježe meso i riba u kompaniji Konzum d.o.o. Sarajevo.

Pored priznanja istaknutim category managerima, poseban trenutak bila je dodjela nagrada simboličnog naziva “Naši heroji”, predstavnicima zaposlenika trgovačkih lanaca za svakodnevni trud i nastojanje da potrošačima pruže što bolju i kvalitetniju uslugu. Ovogodišnji dobitnici nagrada su: Zarifa Čaušević, iz kompanije Bingo; Lejla Avdić Pašagić, iz kompanije dmBiH; Samir Klempić, iz kompanije Energopetrol; Željka Šarac, iz kompanije Holdina; Esma Čerkez, iz kompanije Konzum d.o.o. Sarajevo za brend Konzum, Žana Modić, iz kompanije Konzum d.o.o. Sarajevo za brend Mercator.
Organizator konferencije je marketinška agencija Altermedia i InStore magazine, uz podršku vodećih kompanija iz industrije kao sponzora i partnera. Naredno druženje zakazano je za 26. mart 2026.
FMCG RETAIL SUMMIT nastavlja da bude centralno mjesto okupljanja profesionalaca iz sektora robe široke potrošnje, donoseći inovacije, trendove i prilike za rast cijele industrije.
Generalni sponzor: Planet
Retail partneri: dm, INA i Energopetrol, Bingo, Konzum i Mercator
Zlatni sponzori: PIS, Mi99, NLB Banka, Lactalis, Mastercard
Oficijelno vozilo: Guma M
Srebreni sponzori: DS Smith, Ananas, Najlepše želje, Bioten, Nelt, Fino.
Prijatelji projekta: Ledo, Dr. Oetker, Hercegovina Produkt, Menprom, Perutnina Ptuj, Binvest, Grand Black’n’Easy, Čokolino, Cedevita Vitamin Water, Vina Laguna, Boreas, Argeta, Lasta, OVNAK, InfoStudio, Fine Food, ASBIS, Jaffa Crvenka, Karika, Patelina, Antique.
Medijski pokrovitelji: Hayat, Face, O KANAL, PINK BH, OBN, NOVA BH, Federalna TV, RSG Radio, bljesak.info, radiosarajevo.ba, FBL, Zdravi Portal, Faktor, Ladies In, Buka, Marx, In Store magazin, Gracija, Biznis Info, Furaj.ba, Business magazin, VISIT BiH, Nova Oprema, Connect Media, Max Media, Metromedia, Profitiraj.ba, Banke & Biznis, Manager.ba, akta, aktalk Podcast, Dnevni list.
21.02.2025.