6 brzih vježbi koje možete raditi na godišnjem odmoru

    6 brzih vježbi koje možete raditi na godišnjem odmoru

    Na odmoru ste i ne želite prestati biti fizički aktivni, ali i ne želite trošiti par sati dnevno na vježbanje ili sa sobom nositi opremu? 

    Ilustracija: Pixabay

    Ukoliko vam samo provođenje vremena uz bazen ili brčkanje u plićaku nisu dovoljni za otpuštanje endorfina, ubacite nekoliko brzih i praktičnih treninga u vašu rutinu čak i na odmoru.

    Sve što vam treba je 20-ak minuta slobodnog vremena.

    Donosimo vam šest brzih vježbi prilagođenih godišnjem odmoru.

    1. HIIT (15 minuta)

    Ako se želite preznojiti, ovo je prava vježba za vas. 15-minutni HIIT trening koristi 100 posto vaše tjelesne težine, zbog čega za ovu vježbu nisu potrebni dodatni rekviziti. Sadrži 15 različitih vježbi (svaka se izvodi minutu) – od čučnjeva i iskoraka do klasičnih marinaca.

    1. Trening za trup i noge (10 minuta)

    Ovaj trening je razvila trenerica Charlee Atkins. Osim nogu i trupa, aktivirat će i druge manje mišićne skupine. Trening traje samo 10 minuta, a umorit ćete se kao da ste odradili jedan sat u teretani.

    1. Tabata (15 minuta)

    Ako ste ljubitelj kardija, ove vježbe su za vas. Trening se sastoji od dva kruga vježbi visokog intenziteta. 20 sekundi rada, 10 sekundi odmora.

    1. Trening za donji dio tijela (20 minuta)

    Collete Dong pokazala je trening zbog kojeg ima sjajan donji dio tijela. Vježbe koje izvodi aktiviraju gluteuse i mišiće nogu pa ćete se osjećati snažno i privlačno.

    1. Trening ruku (15 minuta)

    Katia Pryce odaje tajnu ženstvenih ruku. Ovim treningom užarit ćete biceps, triceps i podlakticu. Nisu vam potrebni pojasevi, utezi za otpor ili dodatna oprema, no ako želite pojačati otpor, uzmite u ruke neki predmet.

    1. Kardio (15 minuta)

    Ne volite raditi trbušnjake, a želite ravan stomak? Imamo vježbu za vas. Ovaj 15-minutni kardio trening aktivirat će vaše trbušnjake uz vježbe iskoraka, podizanja koljena i bočnih pokreta. Iako Billie Robyn koristi male utege, vi ne morate – vaša težina će biti sama po sebi dovoljna.


    Savjeti stručnjaka za ljeto – od prehrane do odijevanja