Od 6. juna 2019. godine, u javni prijevoz u bečkom okrugu Aspern Seestadt spadaju dva autonomna električna autobusa jednako kao i podzemna željeznica. Nakon više od dvije godine, ovaj pilot projekt autobusa bez vozača završava 23. juna.
Povodom kraja projekta, član bečke vlade, resor za finansije, privredu, rad, internacionalne odnose i bečka javna preduzeća, Peter Hanke i predstavnici istraživačkog projekta „auto.Bus – Seestadt“ još jednom su uputili poziv svim zainteresovanim, koji se trenutno nalaze u Beču, da naprave posljednjih par krugova u ovim autobusima. Vožnja je i dalje besplatna, a autobusi se još uvijek kreću radnim danima, od ponedjeljka do petka, rutom od 2,2 kilometra. Zbog pandemije koronavirusa, u vozilima važi obavezno nošenje FFP2-maski i ograničeni broj putnika (istovremeno može putovati do pet osoba iz jednog domaćinstva ili dvije osobe iz različitih domaćinstava).
Iako budućnost još nije počela, autonomna vožnja je i dalje glavna tema javnog gradskog prijevoza. Bečki javni prijevoznik Wiener Linien, Austrijski tehnološki institut (AIT), Agencija za saobraćajnu sigurnost (KFV), organizacija sa kontrolu kvalitete TÜV Austria, Siemens Mobility i francuski proizvođač autobusa Navya su u protekle dvije godine provodili intenzivna istraživanja o novoj tehnologiji i pristupu u saobraćaju. Rezultati projekta će biti predstavljeni javnosti krajem juna.