Pod sloganom „AVANTURA POČINJE OVDJE!“ na Beogradskom sajmu će od 22. do 25. februara 2024. godine u halama 1, 1A i 4 biti održana najznačajnija turistička manifestacija cijelog regiona jugoistočne Evrope i drugih dijelova svijeta – 45. Međunarodni sajam turizma.
ITF Međunarodni sajam turizma jedan je od poslovnih stubova Beogradskog sajma i cjelokupne srpske turističke privrede. Turizam ima značajan uticaj na ekonomiju i spada u snažne pokretače privrednog rasta i razvoja, stvarajući sinergiju između srodnih sektora i doprinoseći ukupnom prosperitetu zemlje. Beogradski Sajam turizma, kao najposjećeniji sajam turizma regiona i šire kroz veliki broj poslovnih gostiju i B2B aktivnosti, čini značajno tržište od nekoliko desetina miliona potencijalnih turista.
Zbog ekskluzivnih sajamskih cijena, first minute ponuda i paketa sa mnoštvom pogodnosti, Sajam turizma je za posjetioce već dugi niz godina omiljeni godišnji orijentir za odabir aranžmana i destinacija, kao i sagledavanje svega što turistički sektor ima da ponudi.
Promocije popularnih i dostupnih aranžmana, privlačenje posjetilaca i putnika ka novim destinacijama, ali i podsticanje ekonomske aktivnosti koje se odvijaju tokom sajamskih dana, reflektuju se potom na čitavu turističku godinu koja po pravilu biva obilježena aktuelnim Sajmom turizma.
Zemlja partner Sajma turizma 2024 je Republika Grčka, a ova saradnja doprinijet će daljem unapređenju turističkog prometa između dvije zemlje. U paviljonu Nacionalne turističke organizacije Grčke, ubjedljivo najtraženije destinacije za građane Srbije koji putuju u inostranstvo na ljetovanje, posjetioce očekuju izlagači iz čitave zemlje, od regionalnih predstavnika, turističkih organizacija iz najpopularnijih grčkih destinacija, pa sve do profesionalnih udruženja. Očekuju se jedinstvena tematska iskustva i proizvodi iz Grčke, obojeni dugom historijom, gastronomijom, kao prilika za dodatno umrežavanje tokom sajma sa srodnim srpskim turističkim predstavnicima.
Prvi put na Sajmu turizma nastupaju Kambodža, Ekvador, Sveta Lucija, Libija, a zemlje koje se vraćaju i ponovo će učestvovati su Indonezija, Kuba i Sao Tome i Principe.
Tradicionalno, na sajmu će učestvovati najznačajnije turističke agencije, udruženja i organizacije, hoteli, turistički centri, transportne kompanije i međunarodni tur-operatori.
Srbija će svoje turističke adute predstaviti u hali 4 Beogradskog sajma kroz nastupe Turističke organizacije Srbije (TOS), Turističke organizacije Beograda (TOB), Turistička organizacija Vojvodine (TOV) kao i mnogobrojnih lokalnih i regionalnih turističkih organizacija iz svih dijelova Srbije. U halama 1a i 1 zapažen nastup imaće Garancijski Fond AP Vojvodine i Pokrajinski sekretarijat za privredu i turizam.
Uz pažljivo planirane i kreativne nastupe svi izlagači na Sajmu turizma ojačaće svoj brend i efikasno predstaviti turističku ponudu, što se već godinama pokazuje kao snažan motivator za odluku posjetilaca sajma koji su strastveni putnici i turisti, kao i poslovne posjetioce i učesnike B2B programa koji kupuju grupne aranžmane.
I ove godine svim učesnicima, turističkim agencijama iz inostranstva i zemlje dostupan je B2B portal namijenjen za registracijiu kako izlagača, tako i poslovnih posjetilaca pravnih aktivnih lica. Registracija omogućava besplatnu promociju kompanijama i kontakte sa ostalim registrovanim članovima, kao i zakazivanje sastanaka tokom sajma sa izlagačima i potencijalno sklapanje dogovora o budućoj saradnji.
Pod sloganom „Poslužite se“ istovremeno uz Sajam turizma u halama 2A i 2C odvijaće se i 19. Međunarodni sajam hotelsko ugostiteljske opreme HORECA-OPREMA, koji će okupiti brojne domaće i inostrane kompanije iz najrazličitijih oblasti u vezi sa ugostiteljskim djelatnostima koje svaku turističku ponudu dižu na viši nivo – proizvodnjom, distribucijom i prodajom hotelskog i ugostiteljskog namještaja, opremom za kuhinje, restorane i barove, kao i uslužnim djelatnostima, novim trendovima poslovanja, snabdijevanja i funkcionisanja ugostiteljskih objekata.
Svi ovi aspekti zajedno čine ovu veliku manifestaciju na Beogradskom sajmu najvažnijim godišnjim događajem u promociji, razvoju i unapređenju turističke industrije regiona.
Radno vrijeme Sajma turizma i Sajma HORECA-OPREMA je od četvrtka 22.02. do subote 24.02. od 10 do 19 časova i u nedjelju 25.02. od 10 do 18 časova.
Cijena pojedinačne ulaznice je 500 dinara, a parkinga 200 dinara po satu.
Novinarske akreditacije:
Zahtev za novinarsku akreditaciju pošaljite na e mail press@sajam.rs
08.02.2024.