Furaj.ba projekti
Ovo je izdanje malo drugačije. Posvetili smo ga upravo nematerijalnoj kulturnoj baštini, kao poziv na odgovornost i akciju, da kroz konkretne projekte brendiranja i zaštite sačuvamo naše naslijeđe na mjestu kojem pripada. U Bosni i Hercegovini.
U sarajevskom hotelu Europe održana je promocija zimske turističke sezone u gradovima na primorju i skijališnim centrima Crne Gore.
Turistička organizacija Njemačke (DZT) nastavlja posvećeno raditi na promociji Njemačke kao održive turističke destinacije. Nedavno je, u saradnji s Furaj.ba magazinom i portalom, organizovala ugodno okupljanje medija u Sarajevu, tokom kojeg je predstavljena trenutna kampanja DZT-a pod nazivom "Simply FEEL GOOD".
Napisan na 188 strana, šarmantno i pitko, vodi čitatelje kroz stotinu intrigantnih izazova kroz sve kutke naše zemlje. Izazovi uključuju posjete kulturnim spomenicima i prirodnim ljepotama, uživanje u gastro delicijama, okušavanje u različitim sportskim i adrenalinskim aktivnostima i još mnogo toga zabavnog.
Priču o svakoj destinaciji obogatili smo QR kodom za pristup video sadržajima koji predstavljaju destinacije.
Putem QR koda moguće je uživati u sjajnim glasovima najvećih regionalnih i svjetskih, a ipak, prije svega, bosanskohercegovačkih muzičkih zvijezda - Dine Merlina, Zdravka Čolića, Amire Medunjanin, Divanhane, Damira Imamovića i Crvene jabuke.
Ako ste od onih koji vole izazove, mi pred vas stavljamo stotinu izazova kroz koje ćete upoznati najljepše od onoga što naša zemlja ima za ponuditi.