Furaj.ba projekti

Ovo je izdanje malo drugačije. Posvetili smo ga upravo nematerijalnoj kulturnoj baštini, kao poziv na odgovornost i akciju, da kroz konkretne projekte brendiranja i zaštite sačuvamo naše naslijeđe na mjestu kojem pripada. U Bosni i Hercegovini.
U sarajevskom hotelu Europe održana je promocija zimske turističke sezone u gradovima na primorju i skijališnim centrima Crne Gore.
Turistička organizacija Njemačke (DZT) nastavlja posvećeno raditi na promociji Njemačke kao održive turističke destinacije. Nedavno je, u saradnji s Furaj.ba magazinom i portalom, organizovala ugodno okupljanje medija u Sarajevu, tokom kojeg je predstavljena trenutna kampanja DZT-a pod nazivom "Simply FEEL GOOD".
Napisan na 188 strana, šarmantno i pitko, vodi čitatelje kroz stotinu intrigantnih izazova kroz sve kutke naše zemlje. Izazovi uključuju posjete kulturnim spomenicima i prirodnim ljepotama, uživanje u gastro delicijama, okušavanje u različitim sportskim i adrenalinskim aktivnostima i još mnogo toga zabavnog. Priču o svakoj destinaciji obogatili smo QR kodom za pristup video sadržajima koji predstavljaju destinacije. Putem QR koda moguće je uživati u sjajnim glasovima najvećih regionalnih i svjetskih, a ipak, prije svega, bosanskohercegovačkih muzičkih zvijezda - Dine Merlina, Zdravka Čolića, Amire Medunjanin, Divanhane, Damira Imamovića i Crvene jabuke.
Ako ste od onih koji vole izazove, mi pred vas stavljamo stotinu izazova kroz koje ćete upoznati najljepše od onoga što naša zemlja ima za ponuditi.

ČITAJ VIŠE

Prijavite se na naš newsletter

Klikom na "pošalji" pristajete da Vam šaljemo naš newsletter

povezani tekstovi

Skip to content