Furaj.ba projekti
Mersija Telo, žena koja je odlučila da je jedan izazov malo, pa je pred sebe postavila 100 izazova koje je organizovao Furaj.ba magazin kroz projekat Bih Bucket List Challange. Žena koja je poletjela žirokopterom, spustila se ziplineom i ispenjala via feratu i to ne bilo koju, nego feratu Crvene stijene.
Ništa neobično, rekli biste.
A šta biste rekli ako biste znali da je sve to učinila žena koja se tada plašila visine?
Turistička organizacija Njemačke (DZT) nastavlja posvećeno raditi na promociji Njemačke kao održive turističke destinacije. Nedavno je, u saradnji s Furaj.ba magazinom i portalom, organizovala ugodno okupljanje medija u Sarajevu, tokom kojeg je predstavljena trenutna kampanja DZT-a pod nazivom "Simply FEEL GOOD".
Napisan na 188 strana, šarmantno i pitko, vodi čitatelje kroz stotinu intrigantnih izazova kroz sve kutke naše zemlje. Izazovi uključuju posjete kulturnim spomenicima i prirodnim ljepotama, uživanje u gastro delicijama, okušavanje u različitim sportskim i adrenalinskim aktivnostima i još mnogo toga zabavnog.
Priču o svakoj destinaciji obogatili smo QR kodom za pristup video sadržajima koji predstavljaju destinacije.
Putem QR koda moguće je uživati u sjajnim glasovima najvećih regionalnih i svjetskih, a ipak, prije svega, bosanskohercegovačkih muzičkih zvijezda - Dine Merlina, Zdravka Čolića, Amire Medunjanin, Divanhane, Damira Imamovića i Crvene jabuke.
Ako ste od onih koji vole izazove, mi pred vas stavljamo stotinu izazova kroz koje ćete upoznati najljepše od onoga što naša zemlja ima za ponuditi.
U sklopu svoje godišnje kampanje German.Local.Culture, Turistička organizacija Njemačke je medijima u Sarajevu predstavila pregršt zanimljivih ideja za putovanje