Kako spriječiti „jet lag“

    Kako spriječiti „jet lag“

    Jet lag je desinkronizacija u organizmu nastala kao posljedica letenja avionom kroz vremenske zone. Nakon prelaska nekoliko vremenskih zona putnici pate od „jet lag“, a osim umora i nesanice, promjene unutrašnjeg sata povezuju se s povećanim rizikom od raka, dijabetesa, bolesti srca i oslabljenim imunitetom.

    jetlag_caribb

    Iako ne postoji način da se on u potpunosti izbjegne, postoji nekoliko načina da se vaše tijelo prilagodi na novu vremensku zonu.

    Nekoliko dana prije putovanja pokušajte ranije ići na spavanje kako biste se što bolje naspavali. Također se trudite da i tokom leta spavate.

    Mnoge nuspojave jet lag su rezultat dehidracije, pa izbijegavajte kafu, alkohol, čaj i ostale napitke koji sadrže kofein. Za vrijeme leta pijte dosta vode.

    Za vrijeme i prije leta jedite laganu hranu i trudite se da izbijegavate egzotične namirnice u prvih nekoliko dana kada stignete na odredište. Na taj način ćete potaknuti vaš organizam da se prilagodi novoj sredini.

    Kako biste ublažili tegobe nakon dugog leta, vježbajte. Istežite se u redovnim razmacima i hodajte po avionu gore dole kako biste priječili opasno formiranje krvnih ugrušaka.

     

    Furaj.ba