Nađa Lutvikadić-Fočo – Živimo priču o promjenama i inovacijama

“Ne želimo biti samo svjedok, već i predvodnik u savremenim trendovima promocije i digitalne transformacije, donoseći svježe ideje i tehnološke novitete u živote naših korisnika”.

Uzbudljiva kampanja BH Telecoma za ULTRA uslugu potvrdu svog kvaliteta dobila je i na  NO LIMIT Advertising festivalu 2024., gdje se unatoč jakoj konkurenciji najveći telekomunikacijski operater u našoj zemlji okitio zlatnom nagradom za Najbolji film, srebrenim nagradama Nove tehnologije, grafički dizajn i najbolji zvuk, te bronzanom nagradom Branding i rebranding.

Novi pristup marketingu ogleda se u video spotu za kampanju Ultra je beton za tvoj telefon, prvom u BiH rađenom alatima umjetne inteligencije. 

U korak s vremenom

Jeste li očekivali ovakav uspjeh u okruženju najboljih kreativaca regije?

– Iskreno, vjerovala sam u kvalitet našeg spota, ponudili smo nešto potpuno novo i gajili povjerenje da će ga kolege iz marketinške industrije prepoznati i nagraditi. Spot rađen uz pomoć AI tehnologije sam po sebi iskorak je u domaćoj industriji, no, i nama je predstavljao izazov. Vrijedi znati da AI nije magični štapić koji rješava sve probleme, neophodni su kreativni rad, znanje i iskustvo pojedinaca, stručnjaka u svojoj oblasti. Kao i svaka ozbiljna kompanija u svijetu, mi živimo priču o promjenama i inovacijama prateći svjetske trendove, ali i postavljamo nove standarde. Ne želimo biti samo svjedok, već i predvodnik u savremenim trendovima promocije i digitalne transformacije, donoseći svježe ideje i tehnološke novitete u živote naših korisnika.

Kako je nastala ideja da koristite AI alate? 

– Kampanja Ultra je beton za tvoj telefon nastavak je naše uspješne Ultra komunikacije realizovane prije pet godina s pričom o plesačima i neon stilu popularnom u tom periodu. Sada smo željeli da napravimo iskorak donoseći svježi pristup marketingu i stavljajući u fokus mladost i novi lifestyle, a sve u skladu s ciljnom grupom kojoj se spotom obraćamo. Naravno, upotrebu AI kao inovacije iznjedrila je naša želja za novim i drugačijim. Raduje me da je i ovaj spot naišao na odličan odziv publike, te da se stihovi iz spota često čuju među članovima mlađe populacije. 

Koliko Vas je umjetna inteligencija uspjela dojmiti u ovom segmentu i privući na svoju stranu?

– Impresionirana sam mogućnostima AI tehnologije, ali vjerujem u emociju i strast koju može imati samo čovjek, stoga mislim da postoji značajan potencijal korištenja AI alata otvarajući nova polja kreativnosti, inspiracije i realizacije određenih ideja. Do pojedinaca je da li će znati i moći iskoristiti sve ove potencijale i uobličiti u jednu lijepu i svrsishodnu priču. Srećom, mi već godinama sarađujemo s agencijom Fabrika, koja je, zaista, brend u industriji. Zajedničkom saradnjom napravili smo nešto s čime smo ponosni.

Zajedno dišemo svaki projekat

Vi ste čelna osoba odjela za upravljanje promocijom. Kakvi ljudi čine promotivni tim BH Telecoma i gdje se kriju vaši izvori inspiracije?

– S ponosom mogu reći da imam najbolji tim sastavljen od pojedinaca koji žive svoj posao. Naše razmjene kreativnih ideja, naše energije koje se poklapaju ili sukobljavaju u cilju što bolje realizacije nekog posla, izazovi koje postavljamo jedni drugima, sve to čini da volimo posao koji radimo i da uživamo, bez obzira na prepreke koje se mogu pojaviti. Zajedno dišemo svaki projekat i maksimalno se ulažemo u njega. Jedni drugima smo i inspiracija, i izazov, dok ne dođemo do cilja.  

Kako vidite ulogu AI tehnologije u budućnosti marketinga i kreativnih industrija u BiH?

– AI je izvanredna tehnologija koja može generisati na hiljade promotivnih sredstava, ali ćemo se još dugo oslanjati na ljudski faktor, koji donosi emociju u naše promo komunikacije. Jer, emocije su pokretači svega.

Koliko su AI tehnologije prisutne u Vašem privatnom životu?

– U mom privatnom životu AI tehnologije nisu prisutne. Za mene je knjiga primarna i nijedna tehnologija je ne može zamijeniti.

Dešava li se da posao morate ponijeti kući?

– Ne dešava se, nego je to redovna aktivnost. Ovaj posao volim i živim 24/7. Uvijek imate neku nedovršenu misao, ideju, aktivnost koja se može unaprijediti, poboljšati, uraditi na novi način. Mada, u posljednje vrijeme vježbam da sve poslove ostavim pred vratima.

Naš kreativni rast 

Prije promocije novih podviga, šta prevladava u Vama – uzbuđenost ili odgovornost?

– Najprije uzbuđenost, a onda i odgovornost. Nove ideje su snažan motivator da odmah poželim nešto napraviti, odrediti korake i realizovati. To je adrenalin koji popuni sav prostor i uspije savladati brojne izazove. Naravno, u cijelom procesu postoji i odgovornost prema brojnim faktorima, a javlja se kada krene realizacija i traje dok ne stignemo do cilja.   

Nagrade obavezuju, jer se poslije očekuje više i bolje. Imate li novih projekata u povoju?

– Uvijek imamo novih projekata i ideja. Naša osnovna vodilja je da želimo svaki put ponuditi nešto novo i bolje od prethodnog, tako da smo stalno u kreativnom procesu u kojem se trudimo nadmašiti sami sebe. Sad smo lansirali kampanju Šta je kuća bez Moje TV?. Nadam se da će se dopasti našim korisnicima.

Ulaskom u završnicu godine, kako BH Telecom gleda na učinjeno u 2024. i s kojim planovima ulazi u 2025.?

– Svaka nova godina predstavlja izazov, a svaka prethodna je prilika za učenje. Uradili smo dosta dobrih projekata i tako ćemo nastaviti, jer ne znamo drugačije. Postavljajući sebi nove izazove želimo izbjeći stagniranje i ponavljanje, odnosno, želimo kontinuirano rasti u kreativnom smislu i isprobati nešto novo.    

ČITAJ VIŠE

Prijavite se na naš newsletter

Klikom na "pošalji" pristajete da Vam šaljemo naš newsletter

povezani tekstovi

Skip to content