Željka Kočić, travel blogerica: Putovanja me hrane pozitivnom energijom

Željka je intenzivno počela putovati nakon teškog životnog perioda. Putovanja su na početku bila njen bijeg od svakodnevnice i problema, da bi se u konačnici pretvorila u riznicu blaga – novih spoznaja i ljudi koje je kao prijatelje zagrlila širom svijeta.

Foto: Privatni album

Svoju ljubav prema putovanjima i fotografiji Banjalučanka Željka Kočić pretočila je početkom 2019. u uspješan profil na Instagramu – whitepearltravel. Iako nije počela s namjerom da postane travel blogerica, ljudi su prepoznali njen rad tako da broj pratilaca raste svakim danom.

Kada je njenom dečku i njoj na posljednjem putovanju u Jordan, ispred Riznice u Petri, prišao par koji ih je prepoznao s Instagrama, nije mogla vjerovati da ih ljudi toliko daleko od kuće prepoznaju, iako su mladić i djevojka bili iz Srbije.

Volim Aziju

Do sada neviđeno i bez komplikovane procedure ulaska osnovni su kriteriji za odabir destinacije. No, priznaje Željka, zbog njenog posla destinacije najčešće biraju nju, jer dobija pozive za putovanja.

“Mnogo volim Aziju. Svaka tamošnja zemlja na mene ostavi poseban utisak. Recimo, Kina je zemlja s dugom tradicijom, zanimljivim običajima i kulturom, uveliko drugačijim od evropskih. Za mjesec dana, koliko sam tamo provela, upijala sam njihov način života”, govori Željka, čija su putovanja pratili razni doživljaji.

Foto: Privatni album

“Kada sam bila u Parizu, desio se teroristički napad kilometar od hotela u kojem sam odsjela. Uoči putovanja na Bali, eruptirao je vulkan na ovom otoku. Otišavši na studije u Italiju, buknula je upravo u ovoj zemlji pandemija korona virusa, dok sam za vrijeme boravka u Sarajevu doživjela poplavu.”

Putovanja za vrijeme pandemije

Nakon što se iz Italije jedva vratila kući u martu 2020., nastavila je putovati u zemlje u koje se moglo ući turistički s negativnim testom na COVID-19. Osim zemalja regiona, posjetila je Tursku, Švedsku, Egipat, Švicarsku, Lihtenštajn, Jordan, Sjevernu Makedoniju…

U tom periodu BiH je obišla uzduž i poprijeko, i tada je, reći će, publika najviše prepoznala njen rad. Ljudi su bili u čudu vidjevši kakve vodopade, jezera i planine imamo, ili stare mostove, spomenike i tvrđave, koji su, također, predmet Željkinog interesovanja na putovanjima.

Foto: Privatni album

O naljepšim vodopadima pisala je i u svom prvom e-Vodiču do najljepših vodopada u BiH, koji je obuhvatio 10 vodopada koje je do momenta pisanja vodiča posjetila. Cilj je bio ostaviti lični utisak o svakom od njih uz pratnju autorskih fotografija. Posjete vodopadima se nastavljaju, pa je u planu i drugi dio e-vodiča.

“Mene su putovanja mnogo promijenila. Intenzivno sam počela putovati s nepunih 31 godinu, nakon teškog životnog perioda. Putovanja su na početku bila moj bijeg od svakodnevnice i problema. Iako te sve dočeka kada se vratiš kući, ipak poslije svakog putovanja bih dobijala neku novu energiju i nove spoznaje. Mene putovanja ispunjavaju i hrane pozitivnom energijom. Na putovanjima sam shvatila koliko sam fleksibilna i prilagodljiva svakakvim situacijima i ljudima, te koliko smo sretni u odnosu na neke druge ljude koji žive u teškim životnim uslovima. Zahvaljujući putovanjima shvatila sam koliko je naša zemlja prelijepa. Da ne spominjim ljude koje sam upoznala i prijatelje koje imam širom svijeta, to je, zaista, pravo bogatstvo.”

Meet up u Nacionalnom parku Sutjeska

Osim Whitepearltravel profila, Željka vodi i Instazeljka profil posvećen Instragram savjetima.

“Ono što razlikuje veoma uspješne Instagram profile od svih ostalih je autentičnost, posebni su po nečemu i daju ljudima određenu vrstu vrijednosti – edukativnu, zabavnu, motivacionu… Uspjeh na društvenim mrežama, osim autentičnosti, zahtijeva rad, trud, vrijeme, kao i znanje o funkcionisanju ove društvene mreže. S obzirom na to da se algoritam Instagrama stalno mijenja i nadograđuje, pomažem ljudima da budu u toku i da promjene okrenu u svoju korist”, pojašnjava Željka, koja će se ovog ljeta zaputiti s dečkom prema Italiji i Grčkoj. Njihov zajednički projekat Meet up, koji nudi avanturistička putovanja u nacionalne parkove BiH i regiona, doživjet će svoje novo izdanje okupljajući ovoga puta ljubitelje prirode, druženja i društvenih mreža u Nacionalnom parku Sutjeska.

ČITAJ VIŠE

Prijavite se na naš newsletter