Zobene kaše: Idealne za brz i zdrav doručak

    Zobene kaše: Idealne za brz i zdrav doručak

    Zobena kaša odličan izbor je za doručak jer je zob žitarica izuzetno bogata bjelančevinama, mineralima, vitaminima i aminokiselinama.

    Ilustracija: Pixabay

    Zobena kaša sa čokoladom i šumskim voćem

    Sastojci:

    kašika chia sjemenki + oko 4 kašike vode

    500 ml zobenog ili bademovog mlijeka

    100 g zobenih pahuljica 

    kašikica kakaa u prahu

    kašikica meda

    Oko 50 g šumskog voća (borovnice, maline)

    Priprema:

    Namočite chia sjemenke kako bi nabubrile dok pripremate kašu. Potom ih stavite u zdjelu, prelijte vodom, promiješajte i ostavite deset minuta. Ugrijte mlijeko zajedno s kakaom! Kad provri dodajte zobene pahuljice koje trebate kuhati do željene gustoće na laganoj vatri uz povremeno miješanje i pazeći da ne iskipi. Kad bude gotovo, dodajte med i chia sjemenke, promiješajte pa ukrasite šumskim voćem i uživajte!

    Zobena kaša s jabukama i cimetom

    Ilustracija: Pixabay

    Sastojci:

    jabuka

    60 g zobenih pahuljica

    1/2 kašikice cimeta

    150 ml zobenog mlijeka

    kašikica kokosovog ulja

    Priprema: 

    Jabuku ogulite i narežite na kockice. Na tavi zagrijijte kokosovo ulje pa dodajte jabuke.  Dinstajte ih dok ne omekšaju, pa dodajte cimet i promiješate pa ostavite poklopljeno sa strane. Ugrijte mlijeko, zatim dodaje zobene pahuljice. Kad se skuhaju, dodajte jabuke u cimetu i sve promiješajte! Možete dodati i med!