Pretraga i kupovina turističkih usluga putem Interneta često se smatra rezervisanom za mlađu populaciju, te mnoge kompanije usmjeravaju svoje on-line poruke samo prema mladima, prikovanim za pametne telefone. Međutim, najnovija istraživanja su pokazala da čak 23% “Internet populacije” zapravo ima više od 55 godina!
Dakle, dokazano je da seniori koriste Internet daleko više nego što je turistička industrija to predpostavljala.
Više nije slučaj da stariji turisti radije odlaze u turističke agencije, dok mladi sve rade sami, putem računara ili telefona. Sada turisti svih generacija planiraju putovanja koristeći Web. Prema podacima kompanije eMarketer, 69% građana Sjedinjenih država starijih od 50 godina aktivno koristi Internet, dok drugi izvori tvrde da taj udio čak prelazi 80%, i da su na uzorku ispitanika između 60 i 69 godina dobili procenat od čak 91%.
Veoma je važno da hotelijeri i organizatori putovanja konačno shvate da i seniori mogu biti jedna od ciljnih grupa za targetiranje on-line sadržaja. Trebalo bi značajnije prilagoditi i tematizovati sajtove, osmisliti pakete i ponude tako da budu potpuno prilagođeni potrebama i navikama starijih klijenata. Svakako treba imati na umu i činjenicu da globalno društvo stari, da je životni vijek ljudi sada daleko duži nego prije desetak ili dvadeset godina, da postoje brojni novi trendovi putovanja “trećeg doba”, među kojima su i “grandtravelers” (bake i deke sa unučićima), što dovodi do afirmacije novih ponuda, pa čak i potpuno novih turističkih destinacija.
Izvor: Bookiraj.com