Bangkok, London i Pariz na vrhu Mastercard Indeksa gradova destinacija 2018

    Bangkok, London i Pariz na vrhu Mastercard Indeksa gradova destinacija 2018

    Mastercard pomaže razvoj urbanog turizma kako bi se posjetiocima pružio bolji doživljaj.

    Perčis, Njujork – 26. septembar 2018. – U svijetu rastućeg nacionalizma, međunarodna putovanja još više dobivaju na značaju, jer ruše barijere, šire vidike i pokreću ekonomske promjene koje se osjete u gradovima širom svijeta. Prethodnih deset godina, istraživanje kompanije Mastercard „Indeks gradova destinacija“ (Global Destination Cities Index) predstavlja važnu analizu putovanja do i unutar gradova. Ovogodišnje top destinacije su Bangkok, London i Pariz, što još jednom podvlači važnost snažne infrastrukture, te postojanja poslovnih i zabavnih sadržaja i živahne lokalne kulture.

    Mastercard Index, koji je ove godine obuhvatio 162 grada, nije samo rang lista najpopularnijih turističkih destinacija. S obzirom na broj posjetilaca i njihovu potrošnju tokom 2017. godine, dubinska analiza također pruža uvid u procjene za 2018. godinu, te po prvi put ove godine otkriva i prosječnu dužine boravka i dnevne potrošnje.

    Sa rastom globalne ekonomije, godišnji rast broja međunarodnih posjetilaca je porastao u 2017. godini kod svih top 10 gradova osim Seula, koji je imao nešto slabiji rezultat. Predviđanja za 2018. pokazuju rast u broju međunarodnih posjetilaca, s tim da se najveći rast očekuje u Istanbulu.

    Sa približno 20 miliona međunarodnih noćenja, Bangkok se i ove godine našao na prvom mjestu i vjerovatno će tu i ostati zahvaljujući predviđenom rastu od 9.6% za 2018. godinu. Zanimljivo je da posjetioci ostaju u Bangkoku u prosjeku 4.7 noći i troše $173 dnevno.          

    Top 10 globalnih odredišta
      Međunarodna noćenja 2017. Predviđeni rast za 2018. Prosječna dužina boravka Prosječna dnevna potrošnja (USD)
    Bangkok 20.05 miliona 9.6% 4.7 noći $173
    London 19.83 miliona 3.0% 5.8 noći $153
    Pariz 17.44 miliona 2.9% 2.5 noći $301
    Dubai 15.79 miliona 5.5% 3.5 noći $537
    Singapur 13.91 miliona 4.0% 4.3 noći $286
    Njujork 13.13 miliona 4.1% 8.3 noći $147
    Kuala Lumpur 12.58 miliona 7.5% 5.5 noći $124
    Tokio 11.93 miliona 1.6% 6.5 noći $154
    Istanbul 10.70 miliona 19.7% 5.8 noći $108
    Seul 9.54 miliona 6.1% 4.2 noći $181

     

    Ipak, nisu svi gradovi jednaki kada se pogledaju sume koji posjetioci u njima troše. Dubai je i dalje na vrhu što se tiče količine novca koju posjetioci potroše pri boravku, u prosjeku nevjerovatnih $537 dnevno. U Top 10 mu se pridružuju i Meka, Saudijska Arabija, na drugom mjestu, a zatim i Palma de Mallorca, Španija i Phuket, Tajland. Od najposjećenijih gradova, Istanbul je na posljednjem mjestu sa prosječnom dnevnom potrošnjom od $108.

    Top gradovi po potrošnji
      Potrošnja međunarodnih posjetilaca u 2017. (USD) Predviđanja za 2018. Dnevna prosječna potrošnja (USD)
    Dubai $29.70 milijardi 7.8% $537
    Meka $18.45 milijardi 7.4% $135
    London $17.45 milijardi 13.7% $153
    Singapur $17.02 milijardi 7.4% $286
    Bangkok $16.36 milijardi 13.8% $173
    New York $16.10 milijardi 4.1% $147
    Pariz $13.05 milijardi 16.0% $301
    Palma de Mallorca $11.96 milijardi 16.2% $220
    Tokio $11.91 milijardi 7.8% $154
    Phuket $10.46 milijardi 12.6% $239

     

    “Međunarodna putovanja su ključna za mnoge urbane ekonomije, te obogaćuju živote kako turista tako i stanovnika. Rastu i očekivanja od gradovi da budu inovativni i pruže ujedno i nezaboravno i originalno iskustvo,“ kaže Miguel Gamino Jr., izvršni direktor sektora za razvoj globalnih gradova u kompaniji Mastercard. „Usko sarađujemo sa gradovima širom svijeta da osiguramo da na raspolaganju imaju uvid i tehnologije da poprave način na koji privlače i brinu o turistima dok u isto vrijeme sačuvaju ono što ih čini tako posebnima.“

    Bilo da ljudi dolaze radi posla ili odmora, Mastercard radi sa širokim spektrom partnera, uključujući turističke zajednice, urbaniste, banke i trgovce, s ciljem da:

    • se identifikuju i riješe urbani izazovi kroz prilagodiva rješenja, digitalnu inkluziju i    ekonomski razvoj; Mastercard je nedavno pokrenuo City Possible, globalnu platformu za gradove, istraživačke institute i organizacije iz privatnog sektora koja za cilj ima riješavanje nekih uobičajenih problema kroz širu saradnju;
    • pojednostavi pristup ključnim urbanim uslugama kao što je javni prevoz; u preko 100 gradova (za sada), posjetioci i lokalci mogu koristiti Mastercard beskontaktnu karticu koju već nose sa sobom, da bi platili vozne i autobuske karte;
    • pomogne ljudima da bezbrižno putuju tako što im pruža mogućnost da planiraju, osećaju se komforno i budu povezani sa svojim odredištem, ali i sigurno kupuju na milionima lokacija širom planete;
    • stvore jedinstvena iskustva koja imaju veze sa kulinarstvom, zabavom i kupovinom u 42 Neprocjenjiva grada širom svijeta, uključujući Bangkok, London, Pariz i mnoge druge.

    O Mastercard istraživanju Indeks gradova destinacija

    Mastercard istraživanje Indeks gradova destinacija rangira gradove prema ukupnom broju noćenja i potrošnje posjetilaca u 2017. godini, i pruža procjene trendova za 2018. godinu.

    Prilikom određivanja broja noćenja i potrošnje posjetilaca u svakom od 162 odabrana grada koriste se javno dostupni podaci.

    Predviđanja se zasnivaju na ponderiranoj prosječnoj vrijednosti predviđene nacionalne razine turizma i aktuelnih mjesečnih podataka iz 2018. godine na razini gradova, koji su dostpuni do posljednjeg mjeseca prije objavljivanja.

    Ovaj Index i prateći izvještaji nisu zasnovani na Mastercardovim internim ili transakcijskim podacima.