Najbolji poklon za Dan zaljubljenih su neprocjenjiva iskustva

    Najbolji poklon za Dan zaljubljenih su neprocjenjiva iskustva

    Dan zaljubljenih je datum u godini kada zaljubljeni širom svijeta, pa i u Bosni i Hercegovini troše više nego ikada ranije, što pokazuje i povećanje od 31 posto u broju transakcija izvršenih u periodu neposredno uoči i na sam praznik u protekle tri godine. Korisnici sve više novca troše kako bi dragoj osobi i sebi priuštili neprocjenjiva iskustva, a manje za kupovinu tradicionalnih poklona poput cvijeća, nakita i ljubavnih čestitki.

    Da su iskustva postala bolji izbor kada želite da iznenadite dragu osobu, pokazuje i porast u broju rezervacija hotelskog smještaja do 22 posto, kao i bukiranja letova za odlazak na romantične destinacije do 13 posto na globalnom nivou. U Bosni i Hercegovini prošle godine zaljubljeni su potrošili više od 18.000€ na rezervacije letova i prevoza, te više od 300.000€ na rezervacije hotelskog smještaja uoči Dana zaljubljenih.

    Hrana i dalje predstavlja siguran put do srca, što pokazuje i podatak da se potrošnja u restoranima uduplala u posljednje tri godine, dok se ukupna vrijednost transakcija u odnosu na prethodnu godinu povećala za 21 posto i iznosi više od 225.000€.

    “Mastercard LoveIndex daje jedinstven uvid u to kako se potrošačko ponašanje vremenom mijenja, i takav trend ulaganja u zajednički provedeno vrijeme i kreiranje uspomena očekujemo da će nastaviti da raste u narednim godinama. Primat neprocjenjivih iskustava u odnosu na tradicionalne poklone nam jasno ukazuje na to da današnje generacije koriste Dan zaljubljenih kao priliku da dožive zajednička iskustva. Danas je lakše rezervisati i otputovati na željenu destinaciju nego što je to bilo ranije, što također utiče na povećan broj rezervacija letova i hotela putem interneta neposredno prije praznika u posljednje tri godine”, izjavili su iz kompanije Mastercard.

    ,,Ljubavna ekonomija“ raste pet puta brže od globalne ekonomije

    U periodu oko Dana zaljubljenih tokom posljednje tri godine na globalnom nivou online kupovina je porasla za 57 posto po broju transakcija. Beskontaktna plaćanja također bilježe porast kod korisnika koji vole da kupuju u prodavnicama,  te i tu imamo ogromno povećanje od 175 posto od 2017. godine.

    Istraživanje je također zabilježilo pozitivan trend i u pogledu same organizacije za Dan zaljubljenih. U odnosu na praksu od prije par godina kada je većina ljudi kupovinu obavljala u posljednjem trenutku, LoveIndex je pokazao da se najveći broj transakcija tokom 2019. izvršio ranije, 11. februara, u odnosu na 2018. kada je većina bila 12. februara, dok su 2017. većim dijelom izvršene 13. februara, samo dan prije praznika.

    Mastercard LoveIndex je godišnja studija o navikama i trendovim trošenja uoči Dana zaljubljenih koja analizira transakcije kreditnim, debitnim i prepaid karticama širom svijeta. Nova studija koja je obuhvatila kartične transakcije iz više od 53 zemalje širom svijeta, pokazala je da ,,ljubavna ekonomija“ raste pet puta brže nego globalna ekonomija, sa potrošnjom od 17 posto za Dan zaljubljenih počev od 2017. godine.